با سلام و احترام ، نظر به اینکه حسب عنایات اولیای محترم بانک و نگاه ویژه ایشان به همکاران معزز بازنشسته مقرر گردیده در راستای بهبود کیفیت زندگی این عزیزان در نیم فصل دوم سال تا تاریخ 1395/12/15 همچون پرسنل شاغل از مزایای و امکانات هتل عرش نوشهر بهره مند گردند.
برابر ضوابط مقرر مدت اقامت همکاران 4 شب و 5 روز به همراه صبحانه خواهد بود که بازه زمانی استفاده از آن به شرح ذیل می باشد
8/20 الی 8/24 ---- 8/24 الی 8/28 ----- 8/28 الی 9/2 ------ 9/2 الی 9/6 ----- 9/6 الی 9/10 و به همین ترتیب ادامه دارد.
ارسال اسامی همکاران محترم بازنشسته در تهران و شهرستان از طریق دوایر / مسئول رفاهی مستقر در مدیریت های شعب / شعب ممتاز مستقل انجام خواهد شد .
همکاران متاهل حداکثر به همراه عائله تحت تکفل (فعال در فایل موجود در اداره کل منابع انسانی ) و همکاران مجرد حداکثر با دو نفر از بستگان درجه اول با رعایت قوانین هتلداری و مطابق با معرفی نامه صادره در هتل پذیرش خواهند شد .
هزینه اقامت و صبحانه بر عهده بانک بوده و در صورت استفاده از وعده های ناهار و شام، تنها شرایط تخفیف مهیا گردیده است .
بدیهی است سایر هزینه های مرتبط نظیر هزینه رستوران (به جز صبحانه) ، شارژ مینی بار، کافی شاپ و .... بر عهده همکار می باشد.
ساعت ورود همکاران به هتل حداقل ساعت 14 روز شروع دوره و خروج از آن حداکثر ساعت 11 در روز پایان دوره می باشد.
اداره کل رفاه کارکنان
اخبار کانون بازنشستگان بانک سپه...
ما را در سایت اخبار کانون بازنشستگان بانک سپه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 7:13